13 Şubat 2009 Cuma

ÖDÜL

Aynı şehirde yaşadığımızı öğrendiğimden beri çok merak ettiğim ama bir türlü haberleşemediğim Nazpeki beni ödüllendirmiş.Çok teşekkürler :) Şimdi bana düşen görev aşağıdaki kuralara uyarak bu ödülleri başkalarına dağıtmak...İşte kurallar:


1. Seni ödüllendiren blog yazarının linkini vermek,
2. Bu ödülü başka 7 blog sahibine linklerini vererek göndermek,
3. Seçilen blog yazarlarını durumdan haberdar etmek.

Şimdide bloglarımızın linklerini verelim:)

  1. Dostum ve zamanlarımı anlamlı kılan insan Elif
  2. Zeren daha sık bilinen adıyla ZERO
  3. Uçan martı :) den
  4. Biricik Doğa'nın biricik annesi Tabiat Ana
  5. Güzeller güzeli Neva ve annesi
  6. Moru gitmiş ama kendi burda olan Uragan
  7. Onunla yaşamaya bizide alıştıran Defne ve annesi

Aslında ödülü tüm takip ettiğimiz bloglar alıyor ama oyun işte:)Sevgiyle kalın.

6 yorum:

asli koyuncuoğlu dedi ki...

Sevgili Serap,
Etkinliğe katılmışsın ama bloğumda senin için bir ödül var.

Büşra dedi ki...

teşekkür ettim, ben de senin blogunu seviyorum. 7 blogdan biri olarak seni seçersem, git gel yapıcaz herhal :)

ELİF dedi ki...

TŞK EDERİM SERAPCIM...
İYKİ HAYATIMDASIN...

SERAP dedi ki...

Aslı;
Teşekkür ederim:)

Uragan;
Valla öyle.Gerçekten hep aklımdasın:)

Güzel Elif'im:
Bil-mukabele:)

Tabiat Ana dedi ki...

teşekkür ederim serapcım:)
bende blogu çok seviyorum :))
napcaz şimdi ;)

:)den dedi ki...

Serapcığım merhaba,
Aslında ilk kuracağım cümle "Serapcığım özürdilerim canım" olmalıydı!
Neden?
Çünkü... blog ödülümü almaya çok geç kaldım:(
Ama bir sor bakalım niye geç kaldım?
Çünkü... Ankara dışındaydım. Yeni döndüm:)
Canım benim, bu değerli ödüllerden birinin sahibi olduğum için çok mutlu oldum. TEŞEKKÜRLER...
Ödülümü sevgiyle kabul ediyorum.