6 Şubat 2009 Cuma

HEDİYEDEN DE ÖTESİ

Kitap hediyeleşmemizin ilk yazısı H.Y.Ergün'den geldi .Aslında toplu bir ulaşım için yayınlanan tüm yazıların linklerini vereceğim ama ilk yazının şerefine buraya uğramınızı rica ediyorum. İkinci yazıda benden olsun deyip hemen başlıyorum anlatmaya..



Bana kitap gönderen arkadaşım Ruh dağı.Evvel zaman içinde'den sonra en uzun takip ettiğim blog sakini olur kendileri.Birkaç yazısı hariç her yazısında beni gülümsetecek birşey barındıran,yüzünü görmeden sesini duymadan dost ilan ettiğim kişilerden biridir.Belkide bu yüzden ben oldukça şanslıyım çünkü gerçekten beni tanıyan birisinden geldi hediyem.Daha önce bloğundaki bu yazıda bahsetmişti bana gönderdiği kitabından.O'na kahve molalarına yoldaşlık eden kitabın bana senelerce yoldaşlık edeceğini biliyorum.Aslında demek istediğim çok şey var da diyemiyorum sen anlarsın di mi Ruhumun Dağı:) Çok teşekkürler ...

Kitap benim için ayrıca önemli çünkü okuduğum en özgün romanlardan biri olan "Beni Asla Bırakma"nın yazarına ait.Büyük bir hevesle ve her sayfasına dostumun elinin değdiğini düşünerek okuyacağım:)

Bir teşekkürde Evvel zaman içinde'ye etmek istiyorum.Eğer onun cesareti olmasaydı ben böyle bir katılımı kesinlikle beceremezdim.Lütfen bir daha yapalım şeker kız olur mu?

19 yorum:

ruhdagı dedi ki...

Canım kardeşim diye hitap etmek isterim izin verirsen.
Zira benden bahsettiğin her yazında öylesine bir coşkuyla bahsediyorsun ki, utanıyorum.
Sen güzel bakıyorsun bana ondan bence :)

Kitabını umarım beğenirsin. Ben yorum yazmıyorum ki objektif olabil. Kitap hep ofiste durdu sağ yanımdaki kitap kulesinin tepesinde.
Demek sana gitmeyi bekliyormuş.

Demiştim ya, tam istediğim gibi olmadı ama hastalık beni biraz sersemletti kusurum varsa görmezden gel.

Ha! birde acizane bir dip not, farz etki bu yazarın ilk defa bir kitabını okuyorsun. Daha önce hiç onun satırlarını okumadın. Temiz ve duru bir başlangış yap ne dediğimi anlayacaksın :)


Sevgilerimle.

Mehtap dedi ki...

Serapçığım, sana da gözün aydın canım.iyi okumalar.Gerçekten heyecan verici bir etkinlik oldu.Kitap okumayı seven arkadaşlar olarak bu hediyelerin anlamı hepimiz için inanılmaz değer taşıyor.Sevgiyle ve sağlıkla kalın canım.çok öpüyorum.

funda dedi ki...

duymayan ve keşke bende katılsaydım diyenler çoğalıyır serap, bence de bir daha yapalım..

Tabiat Ana dedi ki...

bende teşekkür etmek isterim böyle birşeye iyiki karar verdiniz her ikinizde.Her ne kadar tam hastalık arasına geldiysede geri dönüp katılan herkesi tek tek tanımaya çalışacağım :)
sevgiler..

Savaş Çocuğu dedi ki...

bende hediyemi aldım :) sitemde yazımıda yazdım. Sevgili serap'a cok tesekkurlerimi sunuyorum. Tabiki kitabı bana hediye eden zeren arkadaşıa da

SERAP dedi ki...

Ruh Dağı;
Duyduğum en güzel hitap şekli bu,helede senin kardeşlerine olan sevgini takip eden biri olarak bu gerçekten çok onur verici.
Kusur falan yok,elinin dediği şey benim için yeterince kıymetli zaten.Dolmalarını yiyip,hemen iyileşmen dileğiyle:)

SERAP dedi ki...

Mehtap;
Teşekkür ederim.Bundan sonrakilerde de heyecanı koruyacağız merak temeyin:)

Funda;
Dün akşam özellikle senin yorumlarını okurken farkettim bende.Her halde yazıyı senin bloğunada koysaydık katılımcı sayımız 2'ye katlanırdı:)Bu potansiyelin göz ardı edilmeyecektir:)

SERAP dedi ki...

Savaş çocuğu;
Seninde gözün aydın:)Zeren için önemli olan kitabı bende merak ettim.keyifli okumalar...

SERAP dedi ki...

Tabiat Ana;
Artık kitabı şifa niyetine okursun:)Öpüyorum tontişle senin gözlerinden:)

serencam dedi ki...

Ne güzel bir hediyeleşme bu..Kitaptan daha fevkalede bir hediye olabilir mi ??

laleninbahcesi dedi ki...

ben hediyemi hazırladım ama araya hastalık girdi ancak pazartesi postaya vereceğim . Çok güzel oldu , benim sayfama gelen arkadaşlarımda neden biz duymadık diyorlar. Bir daha yapıcaz bu gidişle.. Sevgilerimle

ELİF dedi ki...

Canım serapım kitabın gelmiş gözün aydın,sen artık bır gecede bitirirsin bu kitabı.Yarında yorumunu yazarsan hiç şaşırmam...
Hadi bakalım gülücüklendin sen..
Sıra bizde...

cinar dedi ki...

Vaaay, ben bu yazarla sevgili 7. Oda sayesinde tanıştım. Beni Asla Bırakma'yı çok büyük bir beğeniyle okudum ben de. Bu kitap hakkındaki yorumlarını çok merak ediyorum o yüzden.
Benim hediyem gecikti biraz :( ama hep ideefixe'in suçu. Bugün teslim alabildim ancak, pazartesi de kargolayacağım umarım sevgili Denizanası'na.

inci ve annesi dedi ki...

öncelikle merhabalar
bloglar arasında dolaşırken tesadüfen gördüm yazınızı ve bir kitap kurdu olarak nasıl haberim olmaz diye debelenip durdum.Nasıl güzel bir zincir oluşturmuşsunuz. Bir blog dostuna hediye ve bir dostundan hediye... hem de kitap Bir daha ki organizasyonu kaçırmmak adına hemen sitenizi ekledim bloguma.
umarım yeni organizasyon için herkesin kitabını okumayı beklemessiniz :)
sevgiler

SERAP dedi ki...

İlham perisi;
Ben çocuk-büyük demeden herkese kitap hediye ederdim,bana hep ne demodesin derlerdi.Herkesin çevremdekiler gibi düşünmediğini bilmek beni bir kez daha heyecanlandırdı. Sanırım bu heyecan hiç bitmeyecek:)

neva'li gunler dedi ki...

Serap biz de Mehtap' la yazıştık, yüzyüze tanışıp hediyemi vermeye karar verdim. Ancak bana kitap yollayacak Gülçin ' den bir haber alamadım. Umarım herşey yolundadır,
etkinlik için tekrar teşekkürler,
sevgiler

Adsız dedi ki...

Serapcim ne güzel hediyene kavuşmuşsun, bende dört gözle bekliyorum kitabımı, merak içindeyim. Kitabını okuyunca yorumlarını bekliyoruz canim.

aysema dedi ki...

Sevgili Serap,
Tembellikten değil, ilgisizlikten hiç değil, sadece yoğunluktan ben biraz geciktim; ama geldim. Bana kitap alacak arkadaşıma beklediği adresimi gönderdim. Sana geldim, Kuzey Rüzgarı'nın yazısını okudum. Şimdi benim hediye göndereceğim arkadaşımla iletişim kuracağım. Sonra da buralardaki arkadaşları birer birer bloguma ekleyip okuyacağım.

Emeği geçenleri kutluyorum. Sevgiler...

Nazpek dedi ki...

kitabım geldi çok çok mutluyum
tekrar teşekkürler...