16 Şubat 2009 Pazartesi

161 / 5

Evvel zaman içinde beni sobelemiş. En yakındaki kitabın 161. sayfası açılacak ve 5. cümlesi yazılacakmış.Hemen klavyenin yanında duran kitap olan Kimya Hatun'u alıyorum ve malesef cümleyi yazamıyorum çünkü o sayfada sadece 2.bölüm yazıyor:) Bunun üzerine kızımı içeriye yollayıp yerde duran kitap yığının en üstündeki kitabı getirmesini rica ettim.Elinde Fürüzan'ın "Sevda Dolu Bir Yaz" ı ile çıkageldi bizim küçük hanım.O sayfadaki 5. cümle aşağıdaki mısranın en sonuncusudur:)

Neden gözlerinde baharın hüznü var.
Issız kalbimi sen de kanatlarınla sar.
mehtaplı geceler anlatır seni bana.

Sanırım oyunun kuralları gereği sobeyi 5 kişiye yollamam gerekiyormuş.Ben sadece aynı şehirde yaşadığım iki insana Elif'e ve Nazpeki'ye gönderiyorum sobeyi:)Herkese keyifli okumalar...

1 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

Bu sobeyi yapmıştım gerçekten de hoş olmuştu. Kimya Hatunu geçen yıl okudum. Özel yaşamlar ne kadar şaşırtıcı değilmi, bu Mevlana bile olsa. Sevgilerimle