14 Şubat 2009 Cumartesi

DAVETSİZ MİSAFİR

Hiç beklemediğim, ummadığım bir anda girdin hayatıma.Zamansız bir gelişti seninki,tıpkı davetsiz misafir gibi... Oysa ben davetsiz misafirleri sevmem.Ama sen baskaydın...

Önceleri güzeldi bu misafirlik,zevk alıyordum evsahipliğini yapmaktan...Gönül evimde ne varsa önüne sermekten,elimdekileri seninle paylaşmaktan,güzel sohbetinden hoşlanıyordum.Elin boşta gelmiş olsan ben sana kızmıyordum.Konuştukça,geldiğine seviniyor; baktıkça,gülüşüne daha bir ısınıyordum.

Geldiğin kadar hızlı gideceğin hiç aklıma gelmemişti.Çok canımı yaktı bu kısa misafirlik.Sen izinsiz girdiğin bu kalpten yine izinsiz çıkarken olanlar bana oldu.Çalan her telefon sen,her gölge senin gölgen,her şarkı seni hatırlatır oldu.Sensizlik kelimesinin kaç harften oluştuğunu sayamadım.Saydığım tek şey gözümden düşen damlalar oldu.

Dün yine bir şarkıda yüzün düşünce aklıma,gözlerimde dolunca,vazgeçtim senden...Gülmeye başladım yeniden...Aslında komik olanda buydu zaten.Sen zaten davetsiz bir misafirdin ve geldiğin gibi gitmiştin.Gelmeyi dilemiş ve sonra herkesten önce,herşeyden önce, vazgeçmiştin. Herşeyi anlıyorda bu kalbim, tek bir şeye cevap veremiyor:"Madem gidecektin,o zaman niye geldin?"

Davetsiz misafir;madem gelmiştin keşke biraz daha kalsaydın...

12 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

kısacık anlarda yaşanılan mutluluklar daha kalıcı oluyor Serapcım. Sevgilerimle.

Primarima dedi ki...

ne yorum yapacağımı bilemedim bazen sadece okumak güzel...okudum ,burdaydım:)

ELİF dedi ki...

Biz hancı ,gelenler yolcu be arkadsım...
Öyle düşünelim hep üzülmek yerine ..Muhakkak bir kalıcı yolcu gelir be güzelim
mutlulugun bır ucundan sıkıca tutarız o zaman...

Kiyoki dedi ki...

Mutluluk sürekli olamıyor sanki,anlık mutluluklar var,çok zor oluyor ama güzellikleri hatırlamaya çalışmak iyi geliyor,gidecekse çok beklemeden gitmesi daha iyi ,daha fazlasını yaşamadan ,sevgiler

GAMZE dedi ki...

serap'ım sana sımsıkı sarılıyorum

Unknown dedi ki...

merhaba, bir ödül de benden sana :-)

sevgiler...

İyi misin bu arada?

Unknown dedi ki...

merhaba, üstüne bir de sobeledim seni :-)

sevgiler...

SERAP dedi ki...

Lale ablacım;
Ama bazende gerçekten çok kısa sürüyor o mutluluklar.Ben azcık daha zaman istemiştim sadece...

Primarima;
Hoşgeldin,burda olman bile yeter zaten:)

Elifcim;
Zaten şarkıda öyle diyor:"O bir yolcu sen bir hancı,gördüğün en son yalancı..."

SERAP dedi ki...

Kiyoki,
Aslında düşününce senin dediğin daha mantıklı,en az şeyi alarak gitmesi...Ama sanırım bunu söyleyen kalp değil beyin...

Gamzem;
Sadece sarıl başka bişey istemiyorum.

Şekerkız;
Merak etme çok iyiyim,yazdıklarım sadece bir çağrışımdı yoksa gerçek hayatla ilgisi yok:)Sobenide cevapladım bu arada:)

Cavill dedi ki...

çok güzeldi, bunun hayatınla ilgili olmamasına sevindim. sevgiler...

aysema dedi ki...

Yazın hüzünlendirdi beni...

Bu arada ödül kitabımı aldım. Kitabımı gönderdim.

Ve iki yazını aşırıp bloguma taşıdım.

Bilgin olsun. Sevgiler...

:)den dedi ki...

Serapcığım "mutluluk" dediğimiz duygu, belki kısacık anlarda kaldığı için bu kadar değerlidir belkide, kimbilir?
Gelene hoşgeldin, gidene de güle güle diyebilmeli...
Sevgiler...