7 Şubat 2009 Cumartesi

HEDİYE KİTAPLARINA KAVUŞANLAR...

Etkinliğimizin meyveleri yavaş yavaş ortaya çıkmaya başladı.Aşağıda kırmızı ile belirtilmiş olan yazıların altında hediye kitaplarla ilgili linkler bulunmakta.Diğer arkadaşlarımızda yazılarını yazdıkça aşağıdaki linklere ekleyeceğim.Yalnız benim merak ettiğim birşey var.Herkes gerekli kişilere ulaşabildi mi?Sanırım "Nevam" ulaşamamıştı. Onun dışında birbirleriyle iletişime geçemeyen arkadaşlar varsa lütfen bu yazının altına yorum bıraksınlar.Kimsenin mağdur olmaması için ufak bir düzenleme yapabiliriz.

Kitaplar okunduktan sonrada yazılarınızı bekliyoruz arkadaşlar.Onlarıda okumak büyük bir zevk olacaktır.Hatta bu zevki bize öncelikli olarak ZEREN arkadaşımız yaşatmış.Hediye kitaplardan ilk okunmuş olanın yorumuna ulaşmak için Zeren'in bloğuna buyrun efendim:)

1) Tiger Aymen


2) http://cikolatacikolata.blogspot.com//Çikolata Çikolata


3) OrdanBurdanHayattan


4) Bana Dair- Berrin

5) Evvel Zaman İçinde

6) Funda

7) Kiyoki

8) Elif ..den

9) H. Y. Ergün

10) Yusuf Türkoğlu


11) Aysema /Dilek


12)http://izmirdesanat.blogspot.com/ /Emrah Atik

13) Gülçin


14) Neva'lı Günler


15) Mehtap


16) Tabiat Ana

17) Kitap Kurdu

18) Prima Rima

19) Geveze Kalem


20) Lale'nin Bahçesi

21) Banu Durgunlu

22) Ruh Dağı

23) Serap

24) Elektra

25) Zero

26) Halim Kılıç

27) Çınar

28) Denizanası

29) Aslı Koyuncuoğlu

30) El*ff

31) Nazpeki

13 yorum:

Nazpek dedi ki...

ödülün var

laleninbahcesi dedi ki...

Biz iletişime geçtik Serapcım. Banu Hanıma gönderdiğim kitap eline geçti bu gün.

neva'li gunler dedi ki...

Serap bugün kitabım elime ulaştı. Gülçin çok seveceğim kitaplar yollamış. Konu ile ilgili yazıyı da blogda yayınladım. Sana da böyle bir etkinliği düzenlediğin için çok teşekkür ederim. Sevgiler

Anne İş'te dedi ki...

Ahhh nasıl üzüldüm ;nasıl kıskandım Prima da okuyunca;nasıl kaçırdım nasıl?????

Ordanburdanhayattan dedi ki...

selam benim kitabım da elime ulaştı bu arada.henüz sayfamda yazmaya fırsat bulamadım,okuyunca inşallah

SERAP dedi ki...

Nazpek;
Biraz geç oldu ama ödül için teşekkürler,bence artık biz iletişime geçelim:)

Ablacım;
Sana gelecek kitapla ilgili bilgi var mı peki?

Neva;
Bir kerede burda yazayım.Neva çok güzel çıkmış resimlerde:)

SERAP dedi ki...

Dijle;
Hoşgeldin:)
Devamının olmasını arzuladığımız bir etkinlik olduğu için bir dahaki sefere diyorum.Gerçekten çok güzel bir paylaşım oldu.Bizi takip edin:)

Ordan burdan hayattan;
Kitabının eline geçmesine sevindim.Yalnız bişey rica etsem.En azından eline geçen kitaba dair bir not düşsen bloğuna.Mesela ben Meral'in gönderdiği kitabı çok merak ediyorum:)

el*ff dedi ki...

Serap benim kitabım da dün elime ulaştı ve bloğumda yayınladım,tşk ler...

SERAP dedi ki...

Sevindim canım,hemen güncelliyorum:)

Geveze Kalem dedi ki...

Sevgii Serap, bu güzel etkinlik için çok teşekkür ederim öncelikle. Sayenizde çok değerli birini tanımış oldum.:)
Bu arada benim pakedim ulaştı sevgili Lale'nin Bahçesi'ne, bilginiz olsun.
Sevgiler...

gülçin dedi ki...

sevgili serap,
benim kitapla ilgili bir gelişme yok hala :( geçen hafta çok yoğun olduğunu, ancak bu haftabaşı yollayabileceğini söylemişti emrah; ama hafta bitti, ses yok. haberin olsun istedim.
sevgiler.

Emrah ATİK dedi ki...

Utanarak ve özür dileyerek itiraf ediyorum ben daha yarın kargoya verebileceğim kitabı... Çok çok özür....

Tabiat Ana dedi ki...

kitabım elime aslında geçen hafta ulaştı ama fotoğraf makinemdeki problemden dolayı bugüne sarktı yazı.Gecikme için özür dilerim.Yazım hazırdır.
Tekrar teşekkürler.
sevgiler...