10 Temmuz 2008 Perşembe

SADECE BEN ANLASAM YETER

Saat 04.38 ...Yine kontrolümü kaybettim ve yine istemediğim birşeyler yaptım.Sanırım çoğu zaman sıkıldığım şey hayatın kendisi değil,o hayatta varolmaya çalışan dengesiz benim.Bir kez daha anladım ki istemiyorum,istemediğimi anlamanın bu şekilde davranmaktan başka yolu varsa hemen bulmam gerekli.Yürüdüğüm yolları geri döndüm ama hala devam etmek için azmim var.

Güneş yok ama hava aydınlanmaya başladı.Sanırım biraz uyuyup,güne hazırlansam iyi olacak. Duygu...Uyku...Bütün istediğim bu...

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Merhaba Serap, bir önceki gönderinde gayet mutlu bir tablo çizerken bugünkü gönderin oldukça şaşırttı beni. Sen bana demiyor muydun karamsar olma diye ? Ama ben senin yazılarında, satır aralarında karamsar, mutsuz izler görüyorum.
Bence bana tavsiye ettiğin o zamanki gibi ol, Mutluluk filmini izlediğim, senin de beni izlediğin gün gibi :-)
Kendinden sıkılma, tanıdığım kadarıyla gayet eğlenceli bir insansın. Seni mutlu eder mi bilmem ama küçük bir fikir geldi aklıma. Birbirimize kitap gönderdiğimizde ikimiz de çok sevinmiştik, değil mi? Neden kitap blogları arasında, 7-8 kişi arasında kitap hediyeleşmesi yapmayalım? Ne dersin?

sevgilerimle(tüm kalbimle)...

SERAP dedi ki...

:)çok şekersin şeker kız:)
Karamsarlıktan çok aldığım kararlardan dönmek utandırıyor beni.Ama mutsuz değilim kesinlikle.İyiyim,seni izlerken olduğu kadarda keyifliyim:)
Fikir bencede çok hoş,ama sanırım vakit için biraz daha beklememiz gerekir,çoğunluk tatilde falan...
Gerçekten çok teşekkür ederim.Kuzunun güzel gözlerinden öp benim için:)

erfe dedi ki...

sevgili serap.
ben blogumu kapattım ama yeni bir başlangıç yapmak için şimdilik hoşçakal.canını hiç bir şeye sıkma.

selamlar, sevgiler :)

Adsız dedi ki...

Bende bu satırlarda çok karamsarlık gördüm. Her gecenin sonu sabahtır. Mutlaka bir gün bu sıkıntılar da gidecek Serapcim. Hicbirsey sagliktan önemli degil. Dilimde Sezen Aksu'nun su sözleri takildi.

"Gecer, gecer daha öncekiler gibi bu da gecer.
Neler neler gecmedi ki yine düşer deli divane gönlüm aşka"

Sevgilerimle

Bu arada evelzamaniçinde'nin fikrine cok sicak bakiyorum. En kisa zamanda bir cekilis yapalim ve mutlu olalim.

Sanem dedi ki...

Serap, hepimizin oluyor böyle dönemleri. En az hasarla atlatabilmek tabii önemli ve zor olan. Bir an önce eski neşene kavuşmanı diliyorum. Evvel Zaman İçinde'nin fikri çok hoş bence. Düşüncesi bile mutlu ediyor. Sevgiler...

Büşra dedi ki...

tam şu anki ruh haline uygun bir şarkı var blogda:)