8 Temmuz 2008 Salı

BU ARALAR...


***"Allah'ın Kızları"nı ve "Çamlıca'daki Eniştemiz"i okuyorum."Türk Romanının Kökenleri ve Gelişimi" adlı araştırmadan notlar alıyorum.


***Mangolu Ice Tea içiyorum.Bu havalarda harareti çok iyi kesiyor.


***İLk defa cilt bakım ürünü kullanmaya başladım.Düzenli yapabilmek için kendimi çok zorluyorum.


***Eve alınalı nerdeyse 3 ay olan egzersiz bisikletini yeni yeni kullanmaya başladım.


***Bol bol müzik dinliyorum,sevdiklerimi,enstrumantel olanları...Özellikle Efkan Şeşen'in "Renkler ve Islıklar"ına bayıldım.


***Birilerini özlüyorum,hemde çok...


***Ağustos'ta İstanbul'a gitme planları yapıyorum.Hasret kaldığım çok yer var.


***Bu akşamki konser için sabırsızlanıyorum.Cihat Aşkın'ın CAKA adlı projesi kapsamındaki konser Ordu'nun en güzel mekanlarından biri olan Taşbaşı Kültür Merkezi'nde olacak.


***Daha çok yüzmek istiyorum.


***Aklımdaki birkaç kitabı almamak için kendimi zor tutuyorum,çünkü okunmamışların sayısı bir hayli fazlalaştı.


***Dışarı çıkıp faturaları yatırmam(evet,hala kendim yatırıyorum,sevemedim otomatik ödemeyi),bankaya uğrayıp havale yapmam(bunu da en kısa zamanda anlatacağım),sonrada Denizciler'den vişneli limonlu dondurma alıp biraz gezinmem gerekiyor.Belki biraz da sahilde kitap okurum.Hazır evde kimsecikler yokken azcık (kuzumla babaannesi giresunda yine,koca ise çok çalışıyor işte:) kendimle ilgileneyim di mi?

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Ezginin Günlüğü için tebrik ediyorum seni, çok güzel tercih.
Çamlıca'daki Eniştemiz'e ben de başladım ama şu an okumaya biraz ara verdim, yorumlanacak kitapları bitirdikten sonra devam edeceğim kaldığım yerden. Eminim seninkiler de birikmiştir.
Spora başlayıp bırakmıştım ya, şimdi yeniden başladım ama bu sefer kararlıyım :-) Senin bisikleti okuyunca aklıma geldi, yazayım dedim.

sevgiler...

Kiyoki dedi ki...

Ezgi nin günlüğü benim de eski göz ağrım,uzun süredir dinlememiştim,burda rastlayınca eski bir dostumu bulmuş gibi oldum:)Kitap yorumlarınızı her ikinizin de merakla bekliyorum,bloglarınızı yeni buldum,ama zevkle takip ediyorum,sevgilerimle

SERAP dedi ki...

Şeker kız; bazen farklı şeyler dinlesemde eninde sonunda ezginin günlüğü tarzındaki müziklerde demir atıyorum.O kadar doğal ve samimiler ki,yaşama dair tüm güzellikleri hissediyorum bu tarz müzikleri dinleyince.Deli enişte! yarılandı ,Fahim bey ve Biz'ide muhakkak oku.Artık kilo deyince başıma ağrılar girmeye başlıyor, netekim vermemiz lazım bacım.Acaba diyorum,bisikleti çadıra götürsem gülerler mi bana:)

Sadece Sen:);
Hoşgeldin,sefalar getirdin.Umarım çok bekletmeyiz:)Bloğuna uğradım ama henüz not bırakmaya zamanım olmadı.Resimlerinize baktım uzun bir süre,o kadar tanıdık geldiki bu yüz...Sanki dilimin ucunda nerden tanıdığım ama bir türlü çıkartamıyorum.Belkide bu bir vesile olur tanışmamış olsakta.

Sevgiyle kalın.