1 Aralık 2009 Salı

ASLI BAK GELDİM:)

Bayram ;Nurşen Hocamında dediği gibi büyüklerle olunca bayram oluyormuş.Eşimin dedesi yoğun bakımda yattığı için bayramın tadını pek çıkartamadık.Hafta başında kızımda hastalanmıştı,arkasından benide etkileyen nezleyle uğraşınca küçük bir ara verdik.Ama öyle boş boş durmadık tabii...



Önce kocaman teşekkürlerimi burdan iletmekte geç kaldığım bir hediyeden bahsedeceğim. Sevgili Sibel ablam alemdeki namıyla Kunegond bana çok güzel bir kitap gönderdi.Onun bloğunda gördüğümde ağzımın suyunun aktığı bir kitaptı.En özel tarafıda herhangi bir kitap evinde veya sanal mağazada satılmıyor olmasıydı.İnanın yorum bıraktığım o kitabın bana gönderilmesi karşımdaki insanın ne kadar hassas olduğunu bana gösterdi .Özenle hazırlanmış,çok özel bir paylaşımın ve bilgi aktarımının kanıtı olan bu kitabı Sibel ablam da bana gönderebilmek için günlerce zarf aradı:)Bu arada kitabın adını daha söylemedim değil mi? "Kadınlar Dile Gelince" ;ismi kadar güzel bir kitap.Kunegond'un kitapla ilgili yazdıklarını okumak isteyenler buraya tıklayabilirler.


Kitabı henüz okumaya başlamadım biliyorum o kendi zamanını bilen kitaplardan...Bayramda Çöplük'ü bitirdim dicem ama ben mi onu omu beni bitirdi anlamadım.Niye 5 sene gecikmeyle okuduğumu düşündüğüm bu kitap için söyleyecek o kadar çok fazla şeyim var ki...Şebnem İşigüzel'e tek kitabıyla hayran olmuştum ve o kitabı okumalarım içinde çok özel bir yere koymuştum.Bahsettiğim kitabı yani Sarmaşık'ı okumadıysanız Çöplük size biraz eksik gelebilir çünkü Sarmaşık'ın sonunda cevaplanmayan soruların bile cevabı var kitapta.Birde Anna Karenina ve Madam Bovary okumadıysanız da yanına yaklaşmayın çünkü bu iki kitabada oldukça fazla gönderme var.Ne Anna'yı ne Emma'yı okumadım ,hep erteledim ama çöplük biter bitmez ilk işim o piti piti kurasına başvurarak ikisinden birini seçmek oldu.Başlangıçı Madam Bovary kazandı.Rastlantıların en güzelinden biri olsa gerek Kunegond'un gönderdiği kitapta Madam Bovary ile ilgili bir bölüm var.Şöyle bir göz attım ama bu göz atma bile "Kadınlar Dile Gelince" kitabının tahminimden güzel olduğunu kanıtladı.Çok keyifli okuma günleri günleri geçirdiğim şu günlerde idefixten bayram nedeniyle gecikmeli gelecek kargomunda yarın elimde olacağını öğrenince keyif katsayım arttı.O kolinin içinden çıkacakları düşündükçe bile neşeleniyorum.



İşyeri için yapacağım saçma sunumunda 1 hafta ertelendiği haberini alınca dünyalar benim oldu.Hafta sonuna kadar sırf bu kitapların verdiği sevinçle bile idare edebilirim artık.

9 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Serapçım, bu Şebnem'i sevsem mi dövsem mi ben de kararsızım. Son kitabını okumadın tabi Resmi Geçit'i. okuma da zaten kafan bulanmasın. 12 Eylül'ü böyle anlatan bir kitap görmemiştim ben, ayh bitene kadar saçımı başımı yoldum, üstelik tuğla boyutunda. Sarmaşık'ı ben de çok sevmiştim ama en çok küçük öykülerinin yer aldığı "Kaderimin efendisi"dir favorim.
Kitaplardan duyduğun sevinci çok iyi anlayabiliyorum, ben de öyleyim çünkü. Bugün de 5 gündür ilk kez evden çıkıp ankara kitapçılarını turlamaya gideceğim, keyifsizim belki neşem yerine gelir.
öpüyorum canım, bu arada hepinize geçmiş olsun...

asli koyuncuoğlu dedi ki...

Hoşgeldin.Ne tesadüf.Ben de idefix'den koli bekliyorum.Benimki biraz daha gecikmeli gelecek herhalde.
Sevgiler

asli koyuncuoğlu dedi ki...

Bu arada geçmiş olsun.Umarım hastanız daha iyidir şimdi.

SERAP dedi ki...

Hocam,
resmi geçit'i en sona bırakmayı düşünüyorum ;diğer kitaplarını okumadan son kitaba bulaşmayacağım.sayfa sayısını görüncede ne kadar haklı olduğumu anladım."bu kalp seni unuturmu" dizisi bile beni yetreince düşündürürken 12 eylül 'ü bir müddet daha kitap halinde almayayım.

Neşemiz hiç solmasın hocam,sevgiyle...

SERAP dedi ki...

Aslıcım;
Teşekkür ederim,dedemiz çok iyi sayılmaz ama umutsuz da değiliz.Bekliyoruz şimdilik.

Kendiminkileri biliyorum ya şimdi senin kolinin içinden çıkacakları merak etmeye başladım...umarım çok gecikmez.Seninkiler gelene kadar benim listeme bakarsın sende:)

Kitap Kurdu dedi ki...

Öncelikle çok çok geçmiş olsun. Umarım dedenizden iyi haberler alırız. Bir kitap dostu için en güzel hediye kitaptan başka ne olabilir ki :) Çok şanslısın.

İdefixe sepetime her gün bir kitap daha koyup bekletiyorum. Kitap sayısı 30'u asti. Siparisi vermek için biraz daha bekleyecegim. Ama senin kitaplarini da çok merak ettim. Kargo gelir gelmez bizimle paylaşırsın değil mi?

SERAP dedi ki...

Kitap Kurdu;
Paylaşmaz mıyım?Bende belli sayıda kitap aldım malum zamlardan sonra maaşlar kuşa döndü.Keşke listemizde ve aklımızdaki yüzlerce kitabı almaya yetecek paramız olsaydı.En iyisi yılbaşı bileti almayı unutmamak..:)

kara kitap dedi ki...

tüm hastalıkların kuşlar gibi üzerimizden uçup geçmesini ve sağlığımızın güneş misali geri gelmesini dilemekten başka birşey gelmiyor elimizden.hiç kimse hasta olmasın.kitabını da bir solukta okuman dleğiyle.bu arada ben de piyango bileti aldım.çok birşey dilemiyorum aslında.sadece yılbaşı için kendime ve sevdiklerime hediye alabilecek kadar.bir de güzel bir kütüphane.herkesin dileği kabul olsun inşallah :)

SERAP dedi ki...

Kara kitap;
Kocaman bir amin diyorum tüm güzel dileklerine...